Peru 2007

trekjižní amerika

Den 20.

neděle 30. 9.

Lima

Vstáváme v půl osmé, v hostelu si dáváme obstojnou snídani, necháváme tu baťohy a vyrážíme na rychlou prohlídku Limy. Jelikož přejezd do centrální Limy by nám zabral příliš času, zůstáváme v Mira flores. Je zataženo, ale to je tu téměř celý rok (zato tu prší údajně jednou za dvacet let).

Nejprve jdeme kouknout na Huaca Puellana - předinckou pyramidovou stavbu z nepálených cihel (vstupné 7 S včetně průvodce). Po asi hodinové prohlídce přecházíme na pobřeží Pacifiku a koukáme na surfaře a vodní ptactvo. Parčíkem kolem sochy milenců projdeme do moderního nákupního střediska zasazeného částečně v podzemí a částečně v úbočí pobřežních skal a v restauraci s pořádným výhledem na oceán si dáváme asi nejluxusnější oběd (odrazí se i v ceně). Pak už musíme do hostelu pro věci a taxíkem zpět na letiště.

Odbavení je dost příšerné. I když tu jsme více než 2 hodiny před odletem, místa dostáváme rozházené po celém letadle. Odletová taxa pro mezinárodní lety je přes 30 $ a než se dostanem do letadla, čeká nás osm různých front, okének a kontrol. Alespoň samotný let je stejně příjemný jako ten první.

30. 9. 2007 9:46:57: Peru 2007 - Lima - Huaca Puellana (pyramidová stavba z vepřovic) 30. 9. 2007 11:43:34: Peru 2007 - Lima - pobřeží 30. 9. 2007 11:44:22: Peru 2007 - Lima - nejluxusnější hotel