Argentina 2005

trekautojižní amerika

Den 3.

sobota 26. 11.

Ráno se probouzíme příjemně vyspalí, dostáváme snídani a po deváté hodině přijíždíme do San Rafaela. V půl desáté doráží Flix i se Sandrou. Ta s námi nyní ale moc nepobyde, jen ji odvážíme do kanceláře aerolínií a tam nás opouští. Potkat se s ní máme až 1. 12.

My vyrážíme na dlouhou cestu pampou na jih. Přes General Alvear jedem do Santa Isabel, kde se stavujeme na oběd (co jiného, než pořádný kus flákoty). Pak pokračujem do Neuquénu, kam dorážíme kolem šesté. Cestou přejíždíme několik hranic provincií, kde zjišťují, nevezeme-li nějaké ovoce a občas nás postříkají sajrajtem proti broučkům. Všude kolem lítá spousta poštolek se zajímavým zbarvením.

V Neuquénu kupujeme přes Internet lístky na autobus zpátky (a někteří vyřizují pracovní věci), nakupujeme jídlo na večeři a snídani (plný vozíček), prohlídnem si Batmana na dětském autobuse a jedeme dále. Přes Gen. Roca, Choela Choel a San Antonio až na Peninsula Valdés do Puerto Pirámides. Na poloostrov se platí vstup 35 $. Nacházíme kemp (za který se neplatí) a v půl čtvrté ráno zalézáme do stanu (po 1500 km).

• Terka dokonce i kousek cesty (asi 200 km) řídí.
26. 11. 2005 13:47:29: Argentina 2005 - cesta do Neuquénu - Terka řídí 26. 11. 2005 18:18:48: Argentina 2005 - Neuquén - dětský autobus s Batmanem