Kamčatka 2004

trekasie

Den 21.

úterý 24. 8.

Ráno si opět přispíme a vyrazíme až v poledne. Svítí sluníčko a my se vydáváme po cestě dolů. Brzy nalézáme zatáčku, o které si tentokrát myslíme, že je to ta, kde jsme měli včera odbočovat. Vydáváme se tedy po druhé cestě vzhůru a po půl hodině chůze dorážíme zpět k jezeru, jenže z druhé strany. O kousek dál cesta končí. Otáčíme se tedy a míříme zpět do původní zatáčky, kouknout se, jestli ta je ta správná. Nicméně když tam v půl druhé dorázíme, zjišťujeme, že ani odsud jiná cesta nevede. Vzdáváme se snahy najít cestu dál, dáváme si tu oběd a vymýšlíme co teď.

Nakonec se rozhodujeme nechat zde batohy a Filipa, který chce rybařit, a my se vypravujem po malé cestičce podívat se na nějaký hřeben. Lezem asi 5 km vzhůru o 400 m, cestou potkáváme rybíz a trošku malin. Zezhora z hřebenu se nám otvírá pohled na Ičinskou (Игинская Сопка). Při výstupu nahoru narážíme na druhého medvěda, který se ihned dává na útěk a obrovskou rychlostí přebíhá protilehlou pláň. Nahoře na kopečku ležíme, kocháme se výhledem a vyhříváme se na sluníčku.

V šest se vracíme zpět dolů. Filip akorát utrhl druhý háček a s Jehlíkem následně ztrácejí i třetí. Původně jsme chtěli zde spát, ale jelikož sem přijíždí přespat 3 Rusové, vracíme se zpět k jezeru.